Moja Consulting

Obsługa Gościa
Map
Cala Polska

Obsługa Gościa z uwzględnieniem technik sprzedaży sugerowanej

 (2 dni)

Dlaczego warto być na tym kursie:

Efektywny pracownik to ten, który potrafi obsłużyć Gościa tak, aby uzyskać wysoki rachunek i sprawić, że Gość będzie chciał wrócić. O tym jak to robić, o budowaniu efektywnej relacji z Gościem oraz technikach sprzedaży sugerowanej dowiesz się na tym praktycznym szkoleniu. Będziesz miał też możliwość przećwiczenia nabytej wiedzy.

Program:

  • Tworzenie przyjaznej atmosfery
  • Rozmowy z Gościem
  • Techniki wyjątkowego serwisu
    • Pamiętanie Gościa i jego upodobań
    • Proaktywność
    • Rozwiązywanie reklamacji
    • Spełnianie nietypowych życzeń
    • Postępowanie w trudnych sytuacjach
    • Sprawdzanie zadowolenia Gościa
  • Sprzedaż sugerowana
    • Podstawowe zasady wywierania wpływu
    • Okazje do sprzedaży podczas obsługi Gościa
    • Słowa, które sprzedają
    • Techniki sprzedaży
    • Główne błędy w sprzedaży sugerowanej

Szczegóły kursu i ceny znajdziesz na: http://moja-gastronomia.com/szkolenia/

Dlaczego my?

Specjalizacją naszej firmy jest gastronomia, dzięki czemu oferujemy aktualną i praktyczną wiedzę, popartą szerokim doświadczeniem i realnymi przykładami.

Jesteśmy elastyczni i oferujemy bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Rozumiemy, że każda osoba czy firma ma specyficzne potrzeby i staramy się zawsze dostosowywać naszą ofertę do konkretnych sytuacji biznesowych.

Szkolenia prowadzi Jan Marek Mołoniewicz (MBA) praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w zarządzaniu lokalami gastronomicznymi, także dużymi sieciami restauracji. Swoją wiedzę opiera na pracy w kraju jak i za granicą najpierw w międzynarodowych korporacjach gastronomicznych, następnie jako doradca i ekspert rynku gastronomicznego. Pisze książki o tematyce gastronomicznej, artykuły do prasy branżowej, jest jurorem w konkursach branżowych oraz wykładowcą wyższych uczelni. W ostatnich latach przeszkolił ponad 3000 osób z setek firm gastronomicznych. Ostatnio wydał książkę pt. „Ciemna Strona Gastronomii – jak skutecznie przeciwdziałać nieuczciwości pracowników”. 

Szczegóły kursu i ceny znajdziesz na: http://moja-gastronomia.com/szkolenia/

Jeśli wolisz, zadzwoń lub napisz:

Jan Marek Mołoniewicz tel. +48 698 894 474 (doradztwo@moja-gastronomia.com)

Aleksander Mołoniewicz tel. +48 534 124 789 (a.moloniewicz@moja-gastronomia.com)

Z chęcią odpowiemy osobiście na wszystkie pytania.